Kdyby lidi byli stromy /
Kniha je určena průvodcům dětí předškolního a mladšího školního věku, stejně jako samotným dětem a jejich rodičům. Kniha je průvodcem i cestou. Při jejím čtení musíte kráčet, skákat, vyhýbat se, běžet, anebo odpočívat pod stromem, abyste nabrali sílu pokračovat zase dál. První kapitola ukazuje, jak...
Hlavní autor: | Bolfová, Kamila |
---|---|
Další autoři: | Kršňák, Jan, 1979- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Alferia,
2020
|
Vydání: | První vydání |
Témata: | |
Conspectus: | 373.2/.3 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02484nam-a2200529-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 50456 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20210310212724.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200129s2020----xr a|||b|f|cze000|j|cze|| | ||
020 | |a 978-80-271-1041-4 : |c Kč 269,00 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 796.11 |2 MRF | ||
080 | |a 37.01:159.923.35 |2 MRF | ||
080 | |a 159.9.016.1 |2 MRF | ||
080 | |a 159.923.2 |2 MRF | ||
080 | |a 316.346.32-053.4 |2 MRF | ||
080 | |a 316.346.32-053.5 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-32) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Bolfová, Kamila |7 kv20201069785 |4 aut |e Autor | |
245 | 1 | 0 | |a Kdyby lidi byli stromy / |c Kamila Bolfová, Jan Kršňák |
250 | |a První vydání | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Alferia, |c 2020 | |
300 | |a 70 stran : |b barevné ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Kniha je určena průvodcům dětí předškolního a mladšího školního věku, stejně jako samotným dětem a jejich rodičům. Kniha je průvodcem i cestou. Při jejím čtení musíte kráčet, skákat, vyhýbat se, běžet, anebo odpočívat pod stromem, abyste nabrali sílu pokračovat zase dál. |b První kapitola ukazuje, jak jsme rozmanití. Druhá vypráví o myšlenkách v těle, o jejich pohybu a klidu. Třetí kapitola je o srdci, o jeho vnímání a prožívání. Čtvrtá přináší doteky a pohlazení. Pátá šeptá o dechu a šestá přechází do zpěvu. Poslední kapitola vypráví o tanci, který společně prožívají všechny živé bytosti, aby jím oslavili život. | ||
650 | 0 | 7 | |a dětské hry |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a zážitková pedagogika |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a mysl a tělo |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a sebepoznání |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a děti předškolního věku |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a děti školního věku |2 czenas |
653 | |a příručky | ||
653 | |a příběhy | ||
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 7 | |a příběhy |7 fd133204 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Kršňák, Jan, |d 1979- |7 xx0221671 |4 aut |e Autor | |
910 | |a RKG572 |b 6-MN4807 | ||
942 | |c KN | ||
999 | |d 50456 | ||
993 | |0 0 |1 460420000109 |6 MN |7 0 |9 52809 |c 5137 |d 2020-08-11 |e 1 |f VODERADY |g MN |l VODERADY |p 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání |r 2023-08-23 |s 2023-08-23 |t 7 |y KN |z NAUC |k MN4807 |